Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Decision Making For Leaders (DMFL) to program rozwojowy dla menedżerów. Został opracowany przez zespół badawczy uniwersytetu Yale, prowadzony przez profesora Victora H. Vrooma. Program ten pomaga rozwijać w organizacji zdolności przywódcze. Celem programu jest dostarczenie menedżerom wiedzy o ich własnym stylu przywódczym oraz pokazanie im jak ten styl może wpływać na ich efektywność, a także jak tę efektywność budować. Taka perspektywa jest inspiracją dla menedżerów do większego angażowania zespołów w sprawy organizacji.
W czasie programu menedżerowie zdobywają szeroką perspektywę na zagadnienie przywództwa oraz na sposoby budowania jego efektywności.
Większość menedżerów utożsamia przywództwo z charyzmą, co w konsekwencji koncentruje ich uwagę na dyrektywnych sposobach interakcji z zespołem, a angażowanie zespołu w proces decyzyjny postrzegane jest jako słabość lidera i jego nieefektywność. DMFL uczy menedżerów jak mądrze korzystać z dyrektywności oraz jak odnosić korzyści z grupowego rozwiązywania problemów.
Ramowy program usługi
Program obejmuje trzy główne komponenty:
Program warsztatów:
LESTAN – analiza indywidualnego preferowanego stylu przywódczego
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Celem warsztatu jest zrozumienie i wykorzystanie wiedzy i umiejętności o procesie dojrzewania zespołu w efektywnym zarządzaniu energią grupy w każdej fazie jej rozwoju. Warsztat skierowany jest dla liderów, menedżerów, kierowników, dyrektorów, osób zarządzających zespołami, Project Managerów, osób podejmujących decyzje, pracowników przygotowywanych do roli menedżerów
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Celem warsztatu jest umiejętne wzmacnianie motywacji podwładnych w codziennej pracy, poprzez budowanie autorytetu, przekazywanie decyzji oraz egzekwowanie ich wykonania. Warsztaty te przeznaczone są dla liderów, menedżerów, kierowników, dyrektorów, osób zarządzających zespołami, osób podejmujących decyzje, pracowników przygotowywanych do roli menedżerów.
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Celem warsztatów jest uświadomienie mechanizmów zapobiegających nieporozumieniom w zespołach i umiejętne korzystanie z narzędzi wspierających efektywność współpracy. Warsztaty te przeznaczone są dla: liderów, menedżerów, kierowników, dyrektorów, osób zarządzających zespołami, osób podejmujących decyzje, pracowników przygotowywanych do roli menedżerów, ale także dla specjalistów, którzy w sposób świadomy chcą budować relacje biznesowe, minimalizując ryzyko niekonstruktywnego konfliktu
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Celem warsztatu jest wzmocnienie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach potencjalnie konfliktowych w duchu budowania porozumienia wspierającego współpracę w zespole. Warsztaty te przeznaczone są dla: liderów, menedżerów, kierowników, dyrektorów, osób zarządzających zespołami, osób podejmujących decyzje, pracowników przygotowywanych do roli menedżerów, ale także dla specjalistów, którzy w sposób świadomy chcą budować relacje biznesowe, minimalizując ryzyko niekonstruktywnego konfliktu.
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Wzmocnienie umiejętności rozwiązywania konfliktów nieuniknionych we współpracy w zespole. Warsztaty te przeznaczone są dla: liderów, menedżerów, kierowników, dyrektorów, osób zarządzających zespołami, specjalistów HR, HRBP, osób podejmujących decyzje, pracowników przygotowywanych do roli menedżerów, ale także dla specjalistów, którzy chcą nieuniknione we współpracy konflikty rozwiązywać w sposób konstruktywny.
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Wzmocnienie kompetencji wspierania podwładnych w rozwoju praktycznych umiejętności w codziennej pracy. Warsztaty te przeznaczone są dla: liderów, menedżerów, kierowników, dyrektorów, osób zarządzających zespołami, osób podejmujących decyzje, pracowników przygotowywanych do roli menedżerów, ale także dla specjalistów, którzy chcą pomagać innym w rozwoju ich umiejętności.
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Zwiększenie efektywności zarządzania zespołami pracującymi na odległość lub zdalnie
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Zwiększenie efektywności rekrutowania pracowników
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Zwiększenie efektywności współpracy i zarządzania zespołami, które nie są podległe formalnie.
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Zwiększenie efektywności współpracy i zarządzania zespołami, które nie są podległe formalnie
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Wzmocnienie świadomych kompetencji przygotowania i rozpoczęcia szkolenia, aktywizującego uczestników
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Wzmocnienie świadomych kompetencji prowadzenia szkoleń w sposób aktywizujący uczestników
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Wzmocnienie świadomych umiejętności komunikowania się w codziennej pracy pod presją czasu i obowiązków
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Wzmocnienie świadomych umiejętności asertywnych, tak, aby chronić współpracę nawet w trudnych sytuacjach
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Wzmocnienie świadomych umiejętności korzystania z konstruktywnej informacji zwrotnej
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Wzmocnienie świadomych umiejętności zwiększania efektywności osobistej w czasie
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Wzmocnienie świadomych umiejętności prowadzenia procesów sprzedażowych, skoncentrowanych na potrzebach klienta
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Wzmocnienie świadomych umiejętności negocjacyjnych. Warsztaty przeznaczone są dla doradców, przedstawicieli handlowych, którzy negocjują warunki handlowe z klientami
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Wzmocnienie świadomych umiejętności z zakresu obsługi klienta. Warsztaty te przeznaczone są dla opiekunów klienta, zajmujących się obsługą klienta przez telefon lub w kontakcie osobistym.
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Czas realizacji: 16 h lekcyjnych
Cel usługi:
Wzmocnienie świadomych umiejętności z zakresu obsługi klienta w trudnych sytuacjach. Warsztaty przeznaczone są dla opiekunów klienta, zajmujących się obsługą klienta przez telefon lub w kontakcie osobistym, ze szczególnym uwzględnieniem trudnych, emocjonujących sytuacji.
Ramowy program usługi
Efekty usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Potrzebujesz doradztwa
w sprawie zarządzania zmianą?
Zadzwoń i dowiedz się więcej
lub wyślij wiadomość do naszego eksperta.